1.
|
|
Satysfakcja klienta jako kluczowy czynnik sukcesu biblioteki - Działania Biblioteki Centralnej Forschungszentrum Jiilich na rzecz użytkowników - Ball, Rafael
|
[■■■■■]
|
|
Accuracy:
|
100%
|
Keywords: |
biblioteki - Niemcy , potrzeby urzytkowników , usługi biblioteczne , użytkownicy bibliotek , zarządzanie jakością |
Find objects similar to this one.
|
|
2.
|
|
Bibliotekarz 2009
|
[■■■■■]
|
|
|
3.
|
|
Poradnik Bibliotekarza 2009
|
[■■■■■]
|
|
|
4.
|
|
Marketing w bibliotece a kompleksowe zarządzanie jakością usług bibliotecznych - Głowacka, Ewa
|
[■■■■■]
|
|
Accuracy:
|
17%
|
Keywords: |
biblioteki - zarządzanie , marketing , potrzeby użytkowników , usługi biblioteczne , zarządzanie jakością - bibliotekarstwo |
Find objects similar to this one.
|
|
5.
|
|
Zarządzanie wiedzą w procesie kształtowania relacji z użytkownikiem biblioteki - Żołędowska-Król, Beata
|
[■■■■■]
|
|
|
6.
|
|
Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym. Ogólnopolska Konferencja Naukowa (Katowice, 26-27 lutego 2009 r.) - Kamińska, Joanna
|
[■■■■■]
|
|
|